NURMIJÄRVELÄISEN TAITEEN VUOSINÄYTTELY 2022

Nurmijärveläisen taiteen vuosinäyttely pidetään tänä vuonna 27.8.- 23.9.2022 yhdistyksen uusissa tiloissa Rajamäellä vanhassa Hellaksen rakennuksessa,

Kievarintie14 B2, 05200 Rajamäki.

Näyttely rakentuu näihin uusiin tiloihin, jotka toimivat nykyisin taideyhdistyksen galleria- ja työtilana. Näyttelyn jyryttää kuvataiteilija Paavo Paunu.

ILMOITTAUTUMINEN

Näyttelyyn voivat osallistua kaikki nurmijärveläiset taiteentekijät.

Hakuaika näyttelyyn on aikavälillä 16.7.- 14.8.2022. Teoksia voi ehdottaa 1-3 kpl ja teokset voivat olla vuosilta 2020-2022. Teokset voivat olla esimerkiksi veistoksia, maalauksia, piirustuksia, keramiikkaa, videotaidetta (esitysvälineet taiteilijalta itseltään), valokuvia, musiikkia, performanssitaiteen esityksiä tai grafiikkaa.

Tilassa on ripustuskiskot, joihin teokset voidaan asentaa. Veistoksille löytyy jalustoja.

JYRYTYSMAKSU

Osallistumismaksu on Nurmijärven taideyhdistyksen jäsenille 30€ ja ulkopuolisille 40€. Osallistujamäärästä riippuen, jokaisen osallistuja tulee olla valmis ottamaan vastaan 1-2kpl neljän tunnin valvontavuoroa näyttelyjakson aikana. Mikäli, et halua ottaa vastaan valvontavuoroa voit maksaa 5€ valvontamaksulisän osallistumismaksun yhteydessä, tai järjestää tilallesi toisen henkilön valvomaan näyttelyä.

Maksu tulee olla suoritettuna FI57 5300 1720 0475 74 14.8.2022 mennessä.

Yhdistyksen jäsenillä toimii viitteenä oma jäsennumero. Yhdistyksen ulkopuoliset osallistujat kirjoittakaa viestikenttään "Vuosinäyttely2022".

ILMOITTAUDU MUKAAN TÄSTÄ