TOIVO Hyväntekeväisyys Näyttely 2024

Hyväntekeväisyys Näyttely Toivo

9.1- 9.2.2024 Galleria Ville

Punamullantie 1 , 01900 Nurmijärvi

Vuoden 2024 Hyväntekeväisyys kohteeksi valikoitui Pelastusarmeija.

PELASTUSARMEIJA PALVELEE yhteiskunnan väliinputoajia: perheitä, vähävaraisia,

yksinäisiä, kodittomia ja eri syistä syrjään joutuneita ihmisiä. Pelastusarmeija on tehnyt tätä työtä Suomessa yli 130 vuotta.

Hyväntekeväisyys Näyttelyn tarkoituksena on kerätä rahaa hyväntekeväisyyteen. Jokaisesta myydystä teoksesta toivomme taiteilijan lahjottavan 10% myyntihinnasta hyväntekeväisyyteen. Lisäksi avajaisissa on teosarpajaiset joista kerätyt varat lahjoitetaan lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen sekä osallistumismaksu osuus kulujen jälkeen.

Olisiko sinulla tarjota taidettasi teosarpajaisiin?

Tehtävä 1.

Esikarsinta:

Lähetä teos kuvat (kork. 3), teoksen nimi, koko, tekniikka, hinta ja valmistumisvuosi.

Nimesi ja yhteystietosi. Numeroi myös kuvat.

Lähetä ne taideyhdistyksen sähköpostiin taideyhdistys.nurmijarvi@gmail.com

26.12.2023 mennessä. Ja, kun saat tiedon sähköpostiisi mikä/ mitkä töistäsi on valittu, toimi alla olevan ohjeen mukaan.

Tehtävä 2.

Kun tiedät, että teoksesi on mukana näyttelyssä, maksa osallistumismaksu 30€ (ei-jäsen 40€) Nurmijärven Taideyhdistys ry:n tilille FI57 5300 1720 0475 74 (Osuuspankki,OKOYFIHH) 2.12.2024 mennessä. Valmistaudu esittämään maksettu osallistumismaksu teoksen/teoksien tuonnin yhteydessä.

Huom!

Pakkausmateriaaleja ei voi jättää tilaan. Kun osallistut näyttelyyn, annat samalla Nurmijärven Taideyhdistykselle oikeuden julkaista nimesi/taiteilijanimesi ja kuvia teoksista näyttelyn teos luettelossa sekä muissa näyttely julkaisuissa.

Huomioithan, että Taideyhdistys ei vastaa mahdollisista teos vaurioista, joten pakkaa teoksesi hyvin.

Työt, joita jury ei valitse näyttelyyn, ilmoitetaan sähköpostitse.

Tehtävä 3.

Tuo valitut teokset Maanantaina 8.1 klo 15-17 Galleria Villeen , Punamullantie 1 01900

Pääkirjasto Nurmijärvi kirkonkylä.

Toivo hyväntekeväisyys näyttelyn Avajaiset ovat Ti 9.1.2024

klo 17.30- 19.30. Tervetuloa!

Näyttely on avoinna kirjaston aukioloaikoina. Ma-To 9-20 Pe 9-18 La 9-16 Su Suljettu.

Tehtävä 4.

Näyttely puretaan La 10.2.2024 klo 12- 14

Noutamattomat työt varastoidaan Taideyhdistyksen tiloihin Rajamäelle, josta ne voi noutaa myöhemmin sopimuksen mukaan. Taideyhdistys ei vastaa varastoinnin aikana mahdollisesti syntyvistä teos vaurioista.

Tarvittaessa lisätietoja antaa pj. Anne Koskela, taideyhdistys.nurmijarvi@gmail.com.